ГІД ПО САЙТУ ОРІФЛЕЙМ

ГІД ПО САЙТУ ОРІФЛЕЙМ


Активація вашого облікового запису
Активація облікового запису - це підтвердження вашої реєстрації і здобуття вами номера і пароля, для входу у ваш особистий кабінет на сайті Оріфлейм.  Звертаю вашу увагу - ви зареєстровані як Консультант (потім іменуватимуть вас менеджер, директор і т.д). Офіційний сайт - це ваш робочий офіс. Він один для всіх - і для консультантів прямих продажів (хто торгує косметикою) і для нас - що працюють інтернетом-маркетингом. 
Тому не лякайтеся, багато інформації, яка вас не стосується вас хвилювати не повинна, ігноруйте. На сайті нам важливі звіти по доходу, про структуру, каталоги для особистого використання, там ми реєструємо новачків. Це все.Якщо ви ще не отримали свої номер і пароль від особистого кабінету, від свого спонсора, то зараз вам потрібно зробити (робимо за пунктами):

 1. Перевірте свою пошту і знайдіть там лист від компанії Оріфлейм, який містить посилання на підтвердження вашого облікового запису (реєстрації в компанії).
  
УВАГА - вам потрібно пройті по цьому посиланню для активації вашого номера!!! (обов'язково це зробіть, інакше, спонсор НЕ зможе підписувати під вас нових людей!).  
 Після активації номера, вам на ел. почту прийде лист з вашими НОМЕРОМ і ПАРОЛЕМ, для входу у ваш робочий кабінет на сайті Оріфлейм.  
УВАГА - якщо вам не прийшов активаційний лист, не вислав спонсор ваші номер і пароль, увійдіть на сайт Оріфлейм, натисніть ВХІД - ЗАБУЛИ ПАРОЛЬ - введіть ваш e-mail - натисніть ВІДПРАВИТИ. Отримаєте пароль на вашу пошту, знову увійдіть на сайт, натисніть ВХІД і, замість номера, введіть e-mail і отриманий пароль. Далі, попадете у ваш особистий кабінет, знайдіть вкладку ПРОФІЛЬ і прогляньте свій номер консультанта.

Ось посилання на наші сайти:  

Реєстрація новачка  
Реєструвати людей в свою команду можна під себе і під тих, хто під вами (ми допомагаємо один одному будувати гілки, детальніше про це взнаєте з листів інформаційної розсилки і на вебінарах).
   
Перший спосіб. Реєстрація безпосередньо під вас.  
1. Увійдіть на сайт Оріфлейм, використовуючи свої номер і пароль.  
2. У правому кутку знайдіть вкладку "Посилання" (виділена блакитним), натисніть на неї.  
3. Виберіть пункт "Онлайн реєстрація".  
4. У формі, що відкрилася, внесіть дані, які  отримали від кандидата.!  
УВАГА: прізвище, імя, по батькові, треба писати із великої букви і ніяк інакше. Наприклад: Петрова Наталія Миколаївна. Особливу увагу приділяйте написанню електронної пошти, оскільки якщо допустите помилку, новачок не отримає свої номер і пароль.  
5. Поставте галочки, де вимагає система.  
6. Натисніть кнопку "Зареєструвати".

Другий спосіб. Реєстрація під вашу людину (в глибину).  
1. Увійдіть на сайт Оріфлейм, НЕ натискуючи кнопку "Вхід", натискуйте "БІЗНЕС МОЖЛИВОСТІ" - "Приєднатися зараз".  
2. У формі, що відкрилася, введіть отримані дані.  
3. У рядку "Номер спонсора" введіть номер людини, під яку вам потрібно провести регситрацию (поглянути його номер ви можете в управління структурою - звіти - рекрути).  
4. Поставте галочки, де вимагає система.  
5. Натисніть, кнопку "Зареєструвати".

ОФОРМЛЕННЯ  ОНЛАЙН ЗАМОВЛЕННЯ

Як тільки ви увійшли до свого особистого кабінету на сайті Оріфлейм (під своїм номером і паролем), ви бачите всі ціни вже із знижкою 18%.  

ВАЖЛИВО! Перше замовлення обов'язково необхідно розмістити в перебігу 3 каталожних періодів від дати вашої реєстрації. Якщо не буде першого замовлення, то, після 2,5 місяців ваш номер видалять з бази консультантів - термінують і ви втратите всю структуру під вами, яку вже сформував вам ваш спонсор. 

БАЛИ БОНУСА (ББ) - це умовний цифровий показник, який привласнюється кожному продукту Оріфлейм. 1 бб = 8грн.

  ЯК ПРАВИЛЬНО ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ?  
Дивіться відео урок нижче.

 
КРОК 1. Заповнюємо корзину. Спочатку потрібно вибрати продукти, які ви хочете замовити.

Це можна зробити:  
- переглядаючи онлайн каталог і внизу сторінки додавати потрібний продукт в корзину, кнопкою "Додати в корзину"   
- якщо ви проглянули каталог і записали собі  коди товарів, які хочете замовити, їх можна ввести через форму ШВИДКЕ ЗАМОВЛЕННЯ (її можна знайти у верху справа відразу, як входиш на сайт Оріфлейм під своїм номером і паролем). У формі Швидке замовлення вводяться лише коди і кількість.  
Наприклад: Крем для рук, ввести так: 22627 - 1.

Також, через цю форму потрібно ввести КОД ВІДМОВИ ВІД ПІЛЬГОВИХ (платних) каталогів: 
  • Для відмови від пільгового каталогу додайте в ваше замовлення код 90120 .
  • Для відмови від каталогу Оріфлейм Прем'єр Клуб додайте в ваше замовлення код 540018
  • Для відмови від пакета за ціною 1,50 грн. або пакета Wellness за ціною 3.00 грн. додайте в ваше замовлення код 540068
  • Для відмови від Міні каталогу №5 додайте в ваше замовлення код 540022.
  • Для відмови від буклету «Програма Лояльності Оріфлейм кат. 5-8» додайте в ваше замовлення код 540074
  • Для відмови від журналу Trend by Oriflame за ціною 9.90 грн. додайте в ваше замовлення код 540056.  
Заповнили форму Швидкого замовлення, натискуєте "Додати в корзину". Ціни тут не дивитеся,оскільки вони зміняться на наступному кроці.  
КРОК 2. Вибираємо пункт доставки. Далі треба Вибирати ФІЛІЮ СЦ (Сервісного Центру), до якої відноситься ваше місто.
Щоб взнати філію вашого сервісного центру  
1. скачайте цей файл:
2. знайдіть у скачаному файлі ваше місто (скористайтеся кнопками ctrl+f, для швидкого пошуку), побачите адреси і телефони доставки у вашому місті і філію СЦ, до якої відноситься ваше місто.
  
*якщо у прикріпленому файлі ви не знайшли своє місто/селище, то вам можна оформити доставку або в довколишній населений пункт, де є адреса доставки (можливо, ви кудись виїжджаєте періодично або ваші родичі, знайомі), або поштою України (для цього вибирайте Кур'єрська доставка).
  
**якщо ви вибрали доставку в довколишній населений пункт, то в наступному рядку, після вибору філії, вибирайте - СЕРВІСНИЙ ПУНКТ ОБСЛУГОВУВАННЯ, потім, шукайте потрібне місто, потім адреса.
  
***якщо ви хочете оформити доставку поштою України, то в наступному рядку, після вибору філії, вибирайте - Кур'єрська доставка. 
3. У рядку нижче вибирайте: Сервісний Пункт Обслуговування і, в списку, що нижче з'явився, шукайте своє місто, вибирайте його. З'являться адреси доставки у вашому місті, вибирайте будь-який, самий близький до вас.  Після вибору пункту, система вам покаже передбачувану дату доставки, саме цього дня потрібно йти за замовленням.
КРОК 3. Збереження замовлення. Перевірте чи все є в наявності, всі ціни і так далі Якщо все вірно тисніть "Зберегти замовлення". Якщо треба щось поміняти, натисніть "Змінити замовлення". Після збереження  замовлення, змінити його вже не можна.  
Щоб перевірити чи зберегли ви замовлення, відкрийте Для консультантів - Посилання - Звіти по замовленнях - Фінанси, якщо замовлення оформлене правильно, ви побачите свою накладну (натиснув на її номер, вона розвернеться). 

СПО - ОТРИМАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ. ЩО МОЖЕ БУТИ?
Перед тим, як отримувати замовлення на СПО ознайомтеся з наступною інформацією:      
  1. Менеджери, що працюють на СПО не мають жодного відношення до Вас! Їх робота - видати Вам замовлення. Оплачувати замовлення на руки менеджерові СПО не рекомендуємо! Замовлення буде сплачено 100%, але не факт що відразу. Оплату можуть затримувати!      
  2. Ви не зобов'язані відповідати на СПО, хто Ваш спонсор і в якій Ви структурі.       
  3. Ви не зобов'язані і НЕ РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ розповідати, ЯК ВИ ПРАЦЮЄТЕ, ДІЛИТИСЯ тією інформацією, яку ВИ отримали в нас украй НЕ РЕКОМЕНДУЄМО!       
  4. Якщо замовлення прийшло не повністю або щось переплутане - звернетеся до менеджера і він Вам допоможе оформити претензію. Якщо менеджер Вас ігнорує, звернетеся до свого спонсора
  5. Не консультуйтеся у менеджера СПО з приводу бізнесу або роботи! Вам можуть дати НЕ ДОСТОВІРНУ інформацію! Оскільки в основному працюють офлайн.  
  6. Менеджер СПО порушує правила, статут компанії, коли пропонує Вам перереєструватися в його структуру! Ви можете це зробити, але, НАГАДУЄМО, що навіть якщо Ви, порушивши правило, перейдете в їх команду, настане момент здобуття доходу в цьому випадку. Вам, як порушникові, компанія не дасть це зробити і ТЕРМІНУЄ, тобто заблокує Ваш номер!
  7. Якщо Вам грублять або виникають інші проблеми посилайтеся на компанію "Я звертатимуся в компанію"  
  8. По всіх виникаючих труднощах або проблемах пишіть менеджерові або директорові!

Варіант оплати замовлення  
Ви можете вибрати самі із запропонованих нижче.

  • Оплата через Банк - у відділеннях Приват Банку, «ІНГ Банк Україна», «Фінанси та кредит», «Ощадбанк», «Банк Національний Кредит»
  • Кур'єрська адресна доставка  - замовлення оплачується готівкою кур'єру за фактом отримання або по чеку банка/терминалу
  • Прийом платежів через термінали ОМП та «I-BOX», Центри самообслуговування Райффайзен Банк Аваль , автомати самообслуговування EasySoft
  • Інтернет оплата - Portmone - моментальна оплата через portmone.com, Інтернет оплата Приват Банк
  • Оплата пластиковими картками оформленні замовлення на сайті

Не допускається
оплачувати замовлення менеджеру Cервисного Пункта Оріфлейм (СПО) готівкою.
Усю відповідальність щодо неоплачених замовлень несе Консультант!

Приємних вам покупок!
    
Звіти на сайті Оріфлейм 
У режимі онлайн ви завжди бачите інформацію про замовлення своєї групи, нових консультантів і ваші фінанси. Щоб знайти потрібний вам звіт, наведіть на слово "силка" в правому кутку і в тому, де з'явилося підменю, виберіть пункт "Онлайн звіти". 

Найчастіше ми користуємося наступними звітами: Рекрути, Структура, Фінанси.  

Звіт РЕКРУТИ - цей звіт надає інформацію про всіх зареєстрованих новачків вашої групи за останні три місяці. Тобто, якщо хтось з вашої групи проводить реєстрацію, то вже через хвилину ви можете бачити цього новачка у себе в звітах. Якщо навести курсор на прізвище консультанта, натискувати праву кнопку і "копіювати адресу", потім його вставити (де-небудь) ви побачите електронну адресу новачка.
  
Дорога до звіту: Посилання - Онлайн звіти - Звіти по структурі - Рекрути 

Звіт СТРУКТУРА - цей звіт надасть вам інформацію про всі замовлення розміщених вашою групою, про нараховану винагороду і ваш рівень по сходинах успіху. Ви бачите замовлення ВСІЄЇ групи, тобто не лише тих людей яких зареєстрували особисто, а всіх-всіх-всіх консультантів, які були зареєстровані консультантами ваших консультантів і так далі  

Дорога до звіту: Посилання - Онлайн звіти - Звіти по структурі - Структура  

Звіт ФІНАСИ - в цьому розділі здійснюється контроль за особистими фінансами і фінансами вашої команди, а саме, тут відображують: Персональні ББ, Групові ББ, Персональний ОП (Об'єм продажів), Груповий ОП, Борги по накладних, Знижку (бонус, повернений компанією від товарообігу групи).  Також, тут представлені всі накладні з особистими замовленнями, їх можна відсортувати, вибравши "Лише неоплачені" або "Все". Кликнувши по номеру накладної, вона розвернеться.  

Ще, інформацію про свої фінанси можна побачити, відразу, увійшовши в свій аккуант: "Для консультантів" ---> "Додаткова інформація".  

Дорога до звіту: Посилання - Звіти по замовленнях - Фінанси  

Розділ НОВИНИ. Завжди заглядайте в цей розділ, тут ви знайдете акції, розпродажі, новинки, оголошення і багато що інше.

Ви знайдете розділ "Новини" відразу, як увійдете до свого особистого кабінету, під розділами "Ваш статус" - "Електронний каталог".  

Рекомендую уважно вивчити розділ "Обслуговування" (у верхньому правому кутку сайту) в ньому дуже багато корисної сервісної інформації.   

І, декілька понять, які вживаються в звітах:  
ОБ'ЄМ ПРОДАЖІВ (ОП) - товарообіг вашої групи мінус податки  ОП = ДЦ - 18%  

ДИСТРИБ'ЮТОРСЬКА ЦІНА (ДЦ) - ціна, по якій Ви купуєте або берете в кредит продукцію в компанії. ДЦ = ПЦ - 18%, де 18% знижка всіх консультантів на продукцію  

СПОЖИВЧА ЦІНА (СЦ) - ціна, по якій Ви продаєте продукцію Вашим клієнтам.  ПЦ=ДЦ+23%ДЦ, де 23% - рекомендований компанією рівень торгівельного прибутку.  

ОБ'ЄМНА СКИДКА (ОС) - наша "зарплата", відсоток. який повертається вам, за організацію товарообігу вами і вашою групою. Цей показник залежить від суми об'єму продажів (ОП), досягнутої Вами за 21 день (дії каталога Оріфлейм) і складає від 3% до 22% винагороди.

Комментариев нет:

Отправить комментарий